Kundeportal

Kundeportalen er en plattform for sikker deling av dokumenter og informasjon mellom deg som kunde og oss i Revisjon Midt-Norge SA

Revision-Midt-Norge-jobbing-grupper-18

Sikkerhet

Portalen gjør samarbeidet mellom deg og dine kontaktpersoner enklere. Vi kommuniserer effektivt, trygt og kryptert i tråd med personvernopplysningsloven og GDPR.

Vi benytter to-faktorinnlogging med BankID og Vipps.

Vil du benytte kundeportalen?

Løsningen er forbeholdt våre kunder og eiere.

For å legge inn dokumenter og informasjon i kundeportalen, klikker du på riktig lenke under. Du kan starte opplastingen når  forespørselen er godkjent.

Husk å merke oversendelsen med navn på mottaker hos oss.

Du kan også be din kontaktperson i Revisjon Midt-Norge SA om å få tilsendt invitasjon til opplasting via epost. Du finner epostadresse til alle ansatte under fanen Ansatte.

logo-clean-darker-01-01